סעדה מאשים: "המערכת איבדה את המצפן הערכי"

אסתי פלד No Comments on סעדה מאשים: "המערכת איבדה את המצפן הערכי"

סגן יו"ר מח"ש לשעבר ומועמד הליכוד לכנסת משה סעדה לבלום וריבלין ב"פילפוליטיקה": "שי ניצן שהאמת לא נר לרגליו ואלשיך שפעל בנורמות עברייניות סירסו את מח"ש רק בגלל תיקי נתניהו. ני יודע שבתיק נתניהו קרו עיוותי דין" | על שקד אמר: "היא הפרה את הברית עם הציבור הלאומי" | האזינו לריאיון

צילום: יוסי זליגר
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מועמד הליכוד לכנסת משה סעדה בריאיון ב"פילפוליטיקה": "לפני שהלכתי לפוליטיקה אמרתי עוד בתוך המערכת שחייבים לעשות שינוי. חשבתי עם עצמי מאיפה הכי נכון לעשות את השינוי, והגעתי למסקנה שזה מהפוליטיקה".

"היו דברים שקשורים לנתניהו שהיו חייבים להיחקר, אמרו לנו שמה שקשור לביבי לא חוקרים, לא אפשרו לנו לחקור שום דבר. שי ניצן שהאמת לא נר לרגליו ואלשיך שפעל בנורמות עברייניות סירסו את מח"ש רק בגלל תיקי נתניהו. אני לא מכיר את התיקים כי הם לא היו לפני, זה מתנהל בבית משפט. לכולם ברור שיש בעיות עם התיקים האלו".

"אין כלים לעצור תיק שמתנהל, אבל חייבים לנהל בדיקה מעמיקה. אלשיך נקט נורמות עברייניות כלפי מח"ש בגלל התיקים האלו. המערכת איבדה את המצפן הערכי שלה, היא על סף תהום, השיסוי במדינה זה בגללם" האשים סעדה.

"אני והמנהל שלי אורי כרמל פנינו וביקשנו לבדוק. הם הציעו לי או תפקידים, או לפטר אותי. אני יודע שבתיק נתניהו קרו עיוותי דין. אורי כרמל אמר לניצן שהוא מקריב את מח"ש על אנשיה ועל ערכיה, ניצן לא הכחיש. בגלל שזה נתניהו הוא לא עשה כלום".

"אני אמרתי את האמת שלי מבלי לדעת לאן זה יוביל, וקיבלתי אהבה מהציבור שחש שאומרים את מה שהוא חושב, נתניהו ראה את זה והחליט לשריין אותי. היו פניות מעוד מפלגות. מבחינתי הליכוד זה הבית של הציונות הדתית, צריך להיות חלק ממשהו גדול ולא כמפלגה סקטוריאלית".

"שקד יודעת שהיא לא עוברת את אחוז החסימה כי היא הפרה את הברית עם הציבור הלאומי, זה לא קשור לנתניהו. אני אמרתי לה שאני לא אלך איתה כי אני רציתי התחייבות ללכת רק עם נתניהו".



0 תגובות